Promptitudinea serviciilor bancare la noi

Mar 10, 2009 by     No Comments    Posted under: Diverse

Banca in primele zece din lume ca si valoare, tocmai ce  citisem acum cateva zile pe Wall-street, luata in combinatie cu mine, grabita ca am plecat tarziu de acasa, cu multe treburi, si trebuia sa ajung  mai devreme decat de obicei si la munca, la sedinta .

Rezultatul? Evident, nu servicii prompte. Dimpotriva, nervi, draci, timp pierdut, frigider plin al angajatilor, actionarilor si oricaror alti colaboratori ai bancii. De ce?

Pai ma duc si eu ca omu’ sa platesc factura de gaz. Ca deh, sunt prea comoda si prea grabita sa folosesc alte mijloace gen card, robotei, iar cu platile pe net nu ma impac deloc ca idee. Punct. Si doar agentia e la blocul din fata. Deci ma gandesc ca ar trebui sa rezolv in 5 min maxim. Dar nu. Ajung acolo intr-o fuga, ca sa constat ca la o casa e pauza de masa si la alta nu se lucreaza cu publicul, iar ca sa ma cert, era doar portarul disponibil. Timp pierdut. Deci plec.

Ajung tot in fuga, dupa ce rezolv altele pe drum, la sediul central. Intru la casierii, ca deh, la agentie acolo plateam. Nimeni. Un etaj intreg, gol. La ora 14.00. Anormal, sau numai mie mi se pare? Dupa alte 2 min pierdute, apare o tanti care ma trimite la alt etaj. Acolo, stai nene si ia numar de ordine, ca na, oferim servicii de calitate. In final, platesc factura. Dar raman tot nemultumita si cu timpul pierdut.

Si ma intreb de ce? Ca au angajat o gramada de indolenti (asta am auzit-o de la sefu’) iar acum, in plina criza financiara, altii care ar face si treaba mai cauta degeaba un loc decent de munca. Oare se mai fac evaluari in firme? Oare o ia totul razna? Poate daca ar mai si munci cate cineva in loc sa se planga de criza, n-am mai fi in criza.

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>