Ateliere de bricolaj si altele

Feb 15, 2013 by     1 Comment     Posted under: Brașov, Handmade de mana

Dacă sapi bine de tot pe Internet, afli că Hornbach, materiale de construcţii şi grădinărit din Braşov, va organiza sâmbătă, 16 februarie, un eveniment special dedicat Valentine’s Day, vizitatorii magazinului având posibilitatea de a participa la ateliere de bricolaj. Dacă dai și un telefon, afli și ora probabilă: 11.00.

Ce putem face acolo? Vom avea șansa de a ne familiariza precum traforajul, pirogravura sau gravura pe sticlă. Astfel, alături de specialiştii Hornbach, vom putea realiza rame foto deosebite şi vom învăţa cum să creăm ambalaje de cadouri. Tot în data de 16 februarie se va organiza şi un concurs de desen pentru copiii din clasa a III-a a Şcolii Nr. 14 ( Cine o fi învățător acolo și cu cine în ce relație de rubedenie se află ?). Competiţia, cu tema „Steagul Iubirii”, se va întinde pe o durată de 2 ore, iar micuţii vor putea să deseneze cu ustensile oferite de Hornbach – creioane, vopsele acrilice, pensule, sclipici. La final, cel mai frumos desen va fi premiat cu un cadou surpriză. Ce nu se declară însă e costul materialelor folosite la atelierul de bricolaj, dacă se oferă de către magazin sau ba. Vom vedea mâine.

De ce am început oarecum ironic? Păi am găsit o singură postare care e de azi de la prânz, și dacă te chinui, mai găsești un pdf al comunicatului de presă pe pagina lor. Și atât. Înțeleg că nu vor nici să le dărâmi magazinul și se așteaptă “doar” la 3000 de vizitatori, însă chiar așa puțină mediatizare…chiar și pentru low-budget e strigător la cer. Iar comunicatul conține  greșeli de scriere chiar și în denumirea magazinului…inadmisibil. Din informațiile mele, au mai avut evenimente de popularizare și Decathlonul (mult mai bine realizat, însă tot destul de puțin populat), și Bricostore-ul (doar din auzite de la prieteni, n-am remarcat nimic în media, iar ca participanți au fost 5-6 copii?!).

Inițiativa e minunată, însă marketingul…prost rău. Da, activitățile “do-it-yourself” atrag, e o se nzatie să faci ceva cu mâinile tale, după care, odată ce prinzi gustul, s-a creat nevoia și te întorci să cumperi materiale. Cu toate că  la astfel de evenimente gratuite, se spune că participă cei care “vânează” doar așa ceva, iar potențialul de a atrage clienți serioși e mai redus. Poate mă înșel eu, și magazinul se bazează 90% pe clientela magazinului…dar atunci de unde targetul de 3000 de vizitatori?!

Și n-am prea înțeles de ce se organizează doar la Brașov acțiunea, când în titlul comunicatului apare București, 14 februarie 2013? Că doar turiștii bucureșteni care vin la munte, merg pe pârtie, nu la Hornbach…sau mai știi?!

1 Comment + Add Comment

  • Interesante articolul si evenimentul de la Hornbach.Imi place tare mult cum scrii.Felicitari!

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>